terug van het Krugerpark - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu terug van het Krugerpark - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu

terug van het Krugerpark

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Oktober 2012 | Nederland, Meppel

hallo allemaal,

weer even terug in het hostel en meteen de kans grijpen om te vertellen hoe SUPERleuk het Krugerpark was !! 'k Heb nu dan ook de luipaard en de neushoorns gezien en da's echt tof !! De buffels en de olifanten (heel veel) waren er ook maar de leeuw was nergens te bekennen dit keer. Maar in 2x Krugerpark heb ik de Big Five dan toch maar mooi gezien. 't Is echt heel gaaf om daar rond te rijden: in een open jeep door de prachtige natuur en maar links en rechts turen of je ergens een dier ziet. Zoja, dan niet al te enthousiast roepen om de anderen erop attent te maken en da's best moeilijk. Je wilt gelijk een gil geven "ja daar , een olifant" bijv. maar nee, dat moet heel bedaard.
Toen we eindelijk een luipaard zagen die in de bosjes liep stond de jeep meteen stil en konden we alle 7 rustig om ons heen kijken om het dier te bewonderen en foto's te maken. Maar omdat het schuin achter ons was, gingen we staan en keerden we ons allemaal om om het beter te kunnen zien. Zo ook onze gids Ruben (die hier bij de organisatie werkt) en dat was niet zo'n goed idee: met zijn kont drukte hij op de claxon en een luid kabaal deed de luipaard de bosjes induiken. Shit, wij allemaal het idee van : welke oen gaat er nu toeteren !!! Bleek het Ruben te zijn. Hij baalde er vreselijk van. Maar een geluk: de luipaard bedacht zich en kwam toch weer tevoorschijn en liep toen heel bedaard achter onze jeep de weg over !! Super, een mooier beeld en foto konden we niet van 'm krijgen. Een geluk bij een ongeluk. En de billen van Ruben zijn nog vaak ter sprake gekomen ...........
Verder was het een gezellig weekend; veel, erg veel in de auto gezeten (elke dag wel zo'n 10 uur!) en een pijnlijke nek van het links en rechts turen maar dat heb ik er graag voor over !! De 6 jongeren waren leuk gezelschap en ik heb van alles volop genoten !!
Nu hier nog even boodschappen doen en dan terug naar de kinderen -- daar heb ik ook weer zin in !!!
Iedereen het beste toegewenst en tot een volgende keer !

Lieve groetjes , Anneke

• 16 Oktober 2012 - 12:35

Marleen:

He mam,

Fijn dat het weekend geslaagd was! Ik ben benieuwd naar de foto's!
    Nu weer vol nieuwe energie terug naar de kids!

Liefs Marleen

ps. Maandag moet ik naar het Radboud ziekenhuis voor onderzoek.. Ben benieuwd..

• 16 Oktober 2012 - 16:53

Fem Pereboom:

Wat LEUK zo'n weekend ! Spannend ook maar het heeft wel mooie foto's opgeleverd.
    Lang in de auto maar dat had je er vast wel voor over.
    Weer veel plezier met de kinderen !

Lieve groet, Fem.

• 17 Oktober 2012 - 01:05

Henny Riedeman:

Hoi An
    Fijn dat je weer zo kunt genieten net als twee jaar geleden. En de big five echt super. je maakt mij wel lekker hoor.
    net als jij ga ik ook weer naar het krugerpark. en jawel op 29 nov.
    fijn dat je het leuk vind bij de kinderen geniet er maar weer mooi van en hartelijke groeten van Henny

• 19 Oktober 2012 - 14:12

Jannie Eerkes:

Hoi Anneke
    Blij voor je dat je zo genoten hebt in het krugerpark en nu weer bij de kinderen bent om van elkaar te genieten Een goede tijd daar gewenst groetjes Jannie en Piet

• 19 Oktober 2012 - 21:54

Meyn & Lies:

Dag lieve mams,

We zijn blij dat je het naar je zin hebt!
    Veel plezier met de kindjes weer en geniet nog even he!
    Groetjes en liefs Meyn & Lies!