weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

07 November 2010 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal, nu een berichtje vanuit de huiskamer in de Jan v.Scorelstraat. Thuis bij Cor en de "meiden", lekker herfstzonnetje erbij, koelere temperaturen, superfijne herinneringen--wat wil een mens nog meer.......alleen Gerben ontbreekt.
Om de fijne tijd in Soweto/Eikenhof af te sluiten wil ik op deze manier iedereen die heeft meegelezen/ meegeleefd en/of heeft gereageerd op de site VAN HARTE BEDANKEN !! Het was echt heel erg fijn om in het weekend de site te openen en de reacties van jullie te lezen---dat deed me erg goed !! Alsof jullie heel dichtbij waren......, nogmaals bedankt!
En als je we elkaar binnenkort tegenkomen?......ik ben bang dat ik nog veel en lang kan/wil vertellen over m'n Afrika-droom! Tot dan.
Het ga jullie goed, lieve groetjes Anneke.

  • 07 November 2010 - 15:28

    Jannie:

    Van harte welkom thuis Anneke.dat je lekker kan genieten van man, meiden en van het weer thuis zijn lieve groetjes uit Zwolle Jannie Piet en kids.

  • 07 November 2010 - 16:29

    Marleen:

    Blij dat je er weer bent!

    Liefs

  • 07 November 2010 - 21:18

    Henny:

    Welkom thuis.
    we zien elkaar vast binnenkort weer op het werk.
    lekker nagenieten.
    groet Henny

  • 09 November 2010 - 00:09

    Gerben:

    Welkom thuis mam! Ben blij dat je weer heelhuids thuis gekomen bent. Heb genoten van je verhalen. Ik bel morgen.

    Veel liefs,
    Gerben

  • 11 November 2010 - 14:04

    Simone:

    Heeey Anneke!

    Fijn om weer thuis te zijn?? Amber en ik zitten nu in St Lucia. Morgen gaan we paardrijden en overmorgen kayaken (over een rivier met nijlpaarden en krokodillen ;) ). Het Krugerpark was supervet! We hebben de big 5 gezien :)

    We zijn nu echt aan het genieten van onze vrije tijd, rust en vakantie! Hebben we wel verdiend dacht ik ;) haha.

    Liefs Simone

  • 20 November 2010 - 14:45

    Zwaantje:

    Hoi Anneke.Alweer even thuis. Ben je alweer gewend, en aan het werk.
    Wil graag een keer een afspraak maken om je verhalen te horen en je foto,s te bekijken.
    bel me maar eens als je er de tijd voor hebt.
    tel. 257948.
    Groet Zwaantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Ik ga weer terug naar Afrika! Dit keer voor 4 weken. Ik ga weer in hetzelfde weeshuis werken.

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 21282

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 03 November 2012

Deel 2 Zuid-Afrika

Landen bezocht: