na 2 jaar toch weer terug - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu na 2 jaar toch weer terug - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Anneke Eerkes - WaarBenJij.nu

na 2 jaar toch weer terug

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 September 2012 | Nederland, Meppel

hallo allemaal,

Binnenkort - maandag 1 Oktober al - ga ik weer naar Zuid Afrika om daar nog een keer te gaan werken in het kindertehuis in Soweto/ Johannesburg.
De afgelopen 2 jaar heb ik vaak - met enige heimwee- aan de kinderen van het tehuis gedacht en ik ben reuze benieuwd hoe het nu met hen gaat !! Wie woont er nog, zijn ze gezond , is het veranderd daar , enz. enz .??? Allemaal vragen waar ik binnenkort een antwoord op hoop te krijgen.
En omdat er niemand met me mee wil ga ik dan toch weer alleen op stap.... Aan de ene kant zie ik er tegen op om weg te gaan van m'n gezin en familie maar aan de andere kant trekt Zuid Afrika me ook heel veel. Gelukkig ga ik nu (maar) 4 week , dat scheelt de helft !!
Liesbeth heeft een paar keer geprobeerd de oude site van 2010 te verwijderen maar dat lukte niet. Vandaar dat ze de site nu iets heeft "gepimpt" en ik gewoon verder ga met schrijven. Als het lukt zal ik geregeld iets vertellen over m'n belevenissen daarginds.

Iedereen het allerbeste toegewenst en tot ziens (na 3 November).
Groetjes Anneke. Doeg.

  • 24 September 2012 - 20:33

    Dorine :) :

    Heel veel plezier en succes daar! Liefs Dorus!

  • 24 September 2012 - 22:36

    Hennie Westerhuis:

    Hoi Anneke,

    Wat goed van je ,wens je veel succes.
    Groetjes Hennie Westerhuis.

  • 26 September 2012 - 04:04

    Henny:

    Hallo Anneke,
    Ik heb je vanavond net gemist met de wisseling van de dienst.
    Dus vandaar dit mailtje.
    Ik wens heel veel plezier daar in het verre afrika.
    Hopelijk krijg je op al je vragen een antwoord.
    Ik wens je heel veel plezier daar en geniet ervan.
    Heel veel succes

    Groet Henny

  • 26 September 2012 - 09:12

    Sylvia:


    Ik zit natuurlijk weer 1e rang... Ik ga volgen , top zeg dat je weer heen gaat.



    Dat je het weer gaat doen kan maar 1 ding betekenen dat je namelijk een TOPWIJF bent !


    Heel veel plezier en geniet er van

    Groetjes Sylvia

  • 27 September 2012 - 12:28

    Marja Van Der Krieke:

    Hallo Anneke
    Veel succes en plezier in Afrika
    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen,ga alles zeker weer volgen

    groetjes,Marja



  • 01 Oktober 2012 - 22:59

    Liesbeth:

    Veel knuffelplezier lieve mams!
    Geniet ervan!
    Dikke kus!

  • 03 Oktober 2012 - 22:21

    Agnes Huisjes:

    Hoi Anneke!
    Goede reis gehad?
    Heb je de mensen al terug gevonden die je graag weer wou zien?
    Ik vind het erg goed van je dat je dit doet!!
    Vanavond late dienst gehad met Hanneke en Jane,je krijgt de groetjes van ze!

    groetjes Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Ik ga weer terug naar Afrika! Dit keer voor 4 weken. Ik ga weer in hetzelfde weeshuis werken.

Actief sinds 15 Aug. 2010
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 21294

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 03 November 2012

Deel 2 Zuid-Afrika

Landen bezocht: